Arreu Del Mon (Around The World – Daft Punk)

Daft Punk - 1997 - Homework

Daft Punk – 1997 – Homework

“M’ho he posat a ou”, que en diuen alguns, i no puc resistir-me 😀 Sempre he cregut que la música és una manera d’expressar sentiments i difondre un missatge, és per això que traient la música clàssica la música instrumental no em fa gaire el pes. No tinc res en contra de la música electrònica, ni molt menys en contra dels Daft Punk, de fet ja veureu que tinc alguna traducció i vaig seguir MOLT de prop a Björk en el seu moment però no em negareu que lletres com aquesta fan, com a mínim, gràcia 😉 Vaig a fer un tomb… jajaja!

.

Arreu Del Mon (vídeo)

Arreu del mon, arreu del mon…. (x 1000)

 

Quant a lletresmusica

Amant de la música des que tinc ús de raó, especialment pel rock i les seves vertents més dures i no comercials. Guitarrista en grups de hardcore i punk rock des del 92. Informàtic i creatiu inquiet.
Aquesta entrada s'ha publicat en 1997, Daft Punk, Electrònica, França i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari