Aquell Que Agafa Una Rosa (He Who Picks A Rose – Jimmy Ruffin)

Jimmy Ruffin - 1966 - He Who Picks A Rose

Jimmy Ruffin – 1966 – He Who Picks A Rose

Soc un neòfit total en el tema del Soul, tot i que em sembla un estil musical super divertit i cada vegada m’agrada més. Va ser gràcies a l’Unclu Garrot, que em va passar una selecció de més de 150 cançons, que m’estic ficant poc a poc en aquest estil. Encara és massa aviat per a mi per dir quins són els grups que més m’agraden. El que és cert és que el primer tema de la seva selecció, aquest que us tradueixo avui, em fa moure l’esquelet com un poca-solta 😉 També us deixo un enllaç que he trobat sobre aquesta cançó que m’ha agradat força. A veure si poc a poc vaig afegint més traduccions de cançons d’aquest estil…

Aquell Que Agafa Una Rosa (vídeo)

Una rosa és una flor bonica.
Per a mi la més maca del mon.
I és doblement cert per una noia,
Perquè ella és com cap altre flor al mon.
Recorda que elles no són perfectes, ho saps.
Però has de prendre el que amarga amb el dolç.
Però recorda que aquell que agafa una rosa, ara nena,
Aquell que agafa una rosa ha d’acceptar les espines que duu.
Les espines que duu.

Una rosa roman maca
Si la tractes amb cura amorosa,
I és doblement cert per una noia.
Tracta-la be i ella compartirà sincerament el seu amor.
Però has de prendre el que amarga amb el dolç.
Però recorda que aquell que agafa una rosa, ara nena,
Aquell que agafa una rosa ha d’acceptar les espines que duu.
Les espines que hi ha allí.

Ara una rosa segueix igual
Si la portes amb cura.
I és doblement cert per una noia.
Tracta-la be i ella t’acompanyarà arreu.
Sé que de vegades elles es deixen portar,
Diuen coses que no volen dir.
Però recorda que aquell que agafa una rosa, ara nena,
Aquell que agafa una rosa ha d’acceptar les espines que duu.
Les espines que hi ha allí.

Ella podria estar be fora, tius.
Però tant antipàtica a l’interior.
Recorda que aquell que agafa una rosa, ara nena,
Aquell que agafa una rosa ha d’acceptar les espines que duu…

Quant a lletresmusica

Amant de la música des que tinc ús de raó, especialment pel rock i les seves vertents més dures i no comercials. Guitarrista en grups de hardcore i punk rock des del 92. Informàtic i creatiu inquiet.
Aquesta entrada s'ha publicat en 1966, EEUU, Jimmy Ruffin, Soul i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

